Monday 6 November 2017

Marvel Vs System Trading Card Gry Mściciel Kolekcjoner Set


Ta edycja utworzy również nowe strony na komiksie. Będziesz proponować dodawanie nowych stron do wiki wraz ze swoimi edytami i Save. Until zarobić 1000 punktów wszystkie Twoje wnioski muszą być sprawdzone przez innych użytkowników Comic Vine Ten proces trwa nie więcej niż kilka godzin, a my wyślemy Ci e-mail po zatwierdzeniu. Save zmian. 2017 CBS Interactive Inc Wszystkie prawa zastrzeżone.10 wyników dla vs avengers box. eBay określa tę cenę za pomocą modelu maszynowego modelu cen sprzedaży w ciągu ostatnich 90 dni. eBay określa cenę trendingową za pomocą modelu maszynowego modelu produktu ceny sprzedaży w ciągu ostatnich 90 dni Nowy oznacza nowy, niewykorzystany, nieotwarty, nieuszkodzony przedmiot, a używany odnosi się do elementu, który został użyty wcześniej. W rankingu Plus. Sprzedawcy z najwyższą oceną kupującego. Powroty, pieniądze back. Ships w ciągu dnia roboczego z tracking. Top Rated Plus. Sprzedawcy z najwyższą oceną nabywcy. Zwroty, pieniądze back. Ships w ciągu dnia z tracking. Not znajdowanie tego, czego szukasz Follow vs system avengers box, aby uzyskać e-mail alerty i aktualizacje na Twoim kanale eBay. Witamy w drugiej części programu Upper Deck s Wprowadzenie do Vs System 2PCG Dziś będziemy patrzeć na niektóre rzeczy, które zmieniły się w Vs System 2PCG z oryginalnego Vs System TCG Aby opisać te zmiany i zapewniać Zapoznaliśmy się z procesem projektowania i rozwoju. Poprosiliśmy o Danny'ego Mandela, Vs System 2PCG, aby dać krótki pomysł. Niezależnie od tego, czy jesteś weteranem systemu Vs, który chce wrócić do gry, ktoś, kto zawsze chciał wejść do Vs System, ale czuł się zastraszony lub wykluczony, a może nawet ktoś, kto nigdy nie słyszał o Vs System i chce wiedzieć więcej na ten temat, ten artykuł powinien służyć jako przyzwoity podkład dla jak Vs System 2PCG będzie grać Walki zaczynają się wkrótce, więc przygotuj Vs System 2PCG uruchamia latem tego roku w Gen Con 2017. Jest to Danny Mandel, główny projektant gier na relaunch systemu Vs Wiele osób zastanawiało się, jakie zmiany zostały wprowadzone do gry, więc tutaj idzie. Oto trochę tło, kim jestem i jak ten projekt miał się Czuć swobodnie pominąć naprzód i dostać się do dobrego materiału. W 2003 roku byłem jednym z czterech głównych projektantów na oryginalnym Vs System TCG wraz z Mike Hummel, Matt Hyra i Ed Fear I pracował na Vs System na kilka lat s, a potem zacząłem pracować nad innymi grami na Upper Deck, szczególnie World of Warcraft TCG. Później poszedłem do gier wideo, zanim rozpoczniesz malutkie studio projektowe Super Awesome Games z Ben Cichoski innym filmem Upper Deck. Kiedy nasz stary przyjaciel Jason Brenner pinged nas kilka lat temu o wspólnej pracy, skoczył na szansę Nasza pierwsza gra na Upper Deck była Legendarny Spotkania Budynek Zbudowania Pokładu ALIEN, który opierał się na Devin Low s doskonała Legendarna gra na Pokładzie Marvela. Jason rozmawiał z nami o przywróceniu systemu Vs. Mieliśmy kilka wspaniałych dyskusji na temat gry z Jasonem Omówiliśmy zorganizowaną zabawę w projektowaniu gier i więcej rozmawialiśmy o tym, które czynniki doprowadziły do ​​wczesnego wybuchu i wzrostu systemu Vs i które doprowadziło do jego ostateczny upadek Omówiliśmy rynek i jak świat gier i projektowania gier różni się w 2017 roku od tego, co było w 2004 r., kiedy pojawiły się Marvel Origins. Wiele wzięło udział w tym wznowieniu, ale na dziś mam zamiar skoncentrować się na projektowaniu gier Kiedy rozmawialiśmy o projekcie z Jasonem, wszyscy wracaliśmy do jednego punktu dostępności. Mimo wszystkich oryginalnych funkcji systemu Vs System, było to stosunkowo niedostępna gra Miała wiele podstawowe zasady uczenia się, jak formacje pracy, oszałamiające przełomowe straty wytrzymałości, przekręcanie Plot Twists lub granie z ręki, koszty zasobów i koszty progowe, ataki zespołów i zbrojenia, jeden wolny odbiór, etc. It również trudne do gry nie mówiąc już dobrze grać, ponieważ było tak wiele rzeczy do rozważenia, zwłaszcza etapu formacji, sprawdzanie twarzy w dół i znowu, i spadając różne opcje ataku inteligentnych wykresów przepływu I dlatego, że gra była trudna, to często doprowadziło do wolniejszych zakrętów i dłuższe gry , co oznacza, że ​​nawet wybierając grę wymaganego zaangażowania. Powinienem zatrzymać się tu przez chwilę i zrobić coś jasnego Kiedy powiem, że oryginalna gra była ciężka, nie oznacza to, że to było trudne dla wszystkich Dla wielu potencjalnych graczy było to jednak trudne, a dla wielu potencjalnych graczy było to bardzo trudne, a to oznacza, że ​​trwa cały czas życia gry. Tak więc celem nowego systemu Vs było znalezienie sposobów na zwiększenie atrakcyjności gry, zachowując mechanikę rdzenia, która czyniła oryginalne Vs System tak wielkim na pierwszym miejscu. Zaczęliśmy od patrzenia na grę z każdego kąta, a my postawiliśmy wszystko na stół Omówiliśmy, które aspekty silnika gry były najbardziej ikoniczne, a które były najbardziej zbędne Spojrzałem na każdą regułę gry, aby zobaczyć, które z nich przynosi wagę. Sądzimy, że w projekcie gry mniej reguł lepiej zarówno pod względem dostępności, jak i elegancji Jest to szczególnie prawdziwe w grach takich jak Vs System gdzie są tak wiele reguł na samych kartach. Zbadaliśmy drobne kwestie, czy warto było mieć jakieś koszty progowe, duże problemy, takie jak powolne kroki formacyjne, kwestie strukturalne, takie jak krzywa wzniosu znaków wzrasta znaczenie uderzenia w krople i subtelne kwestie, takie jak chęć wyłonienia dramatu lub znaczących decyzji podczas pierwszych kilku zwrotów. W końcu zasadniczo wzięliśmy grę i umieściliśmy ją razem w bardziej usprawnionym, szybszym odtwarzaniu pakietu nowa gra ma ten sam DNA co stara gra, ale jak zobaczysz, wiele z jej systemów zostało zaktualizowanych. Co to sam. Zanim zanurzę się w zmianach, tutaj jest szybkie zejście z tego, co jest prawie takie samo. gracz ma rząd wiersza wstecznego i wiersz zasobu Wsteczny wiersz nazywa się wierszem wsparcia. Ty narysuj dwie karty na turę. Możesz zagrać dowolną kartę jako Zasób, ale niektóre karty wykonują specjalne rzeczy w wierszu zasobów. Możesz porządkuj swoje postacie podczas formacji Step. Characters bezpośredni atak siebie i oszołomiony, a KO d. Many znaki mają Flight i lub Range. There są Team Attacks. Characters są unikalne i są Power-Ups. There Plot Twists, ale działają trochę inaczej. Są lokalizacje, ale robią to inaczej inaczej. Co to jest Different. Disclaimer 1 Trudno wyobrazić sobie wpływ niektórych z tych zmian, zanim miał się szansę właściwie zagrać. Zastrzeżenie 2 Na razie mam tylko czas na wyjaśnienie zmian Jeśli nie ma zainteresowania, mogę zanurzyć się w myśleniu za każdą zmianę później. Jest to główne różnice między oryginalnym Vs System a nowym Vs System 2PCG. Wounds Zamiast Endurance. Characters ma nowy stat o nazwie Zdrowie Kiedy postać stanie oszołomiony, zamiast podjąć oszałamiające lub przebijające obrażenia, zyskuje ranę Jeśli zabiera zbyt wiele ran, dostaje KO d. Many Postaci mają tylko 1 Zdrowie, więc otrzymują KO d natychmiast po ogłuszeniu To oznacza, że ​​ważne jest, aby je chronić, a przynajmniej upewnij się, że robią to dużo zanim zostaną wyrwane. Postacie główne. Każdy gracz zaczyna się od głównego bohatera, który działa tak samo jak zwykłe postacie o nazwie Wspierające się postacie, z wyjątkiem sytuacji, gdy główny bohater powraca do gry Most Main Postacie mają 5 lub 6 Health. There s wiele do powiedzenia na temat głównych bohaterów, jak to, że pudełko pochodzi z 16 różnych i że to świetny haczyk na pokładzie, zwłaszcza dla nowych graczy, ale jedna rzecz, którą naprawdę chcę pokryć to że w przeciwieństwie do większości gier, w których masz Bohatera lub Avatar, w systemie Vs 2PCG Twój Główny Znak działa dokładnie tak samo, jak Twoje Wspierające się Postaci Ma ATK i DEF, a niektóre mają Lot lub Zasięg Dotyczy Twoich przodów lub Tył i możesz przenieść to podczas Ataku Krok Może atakować, atakować drużyny i walczyć w walce podobnie jak każdy inny postać. Istnieją jednak dwie główne różnice 1 Kilka efektów dotyczy głównych bohaterów konkretnie 2 Każdy główny bohater ma poziom 1 i poziom 2 wersja Zaczyna się wersja Level 1, a podczas gry można grać, aby zarobić XP i zrównać go z poziomem, zwiększając moc i odblokowywanie nowego poziomu Super Power każdego głównego bohatera w inny sposób Captain America lubi ataki drużyn, Thanos wa niki na postacie KO, Loki lubi Plot Twists, itd., więc podczas gry, prócz bicia obecności bohatera lub dostania się rannych na Main Character przeciwnika, będziesz miał dodatkowy cel niwelowania głównego bohatera podczas próby aby zapobiec temu, że Twój przeciwnik robi to samo. Całkowite odzyskanie. W fazie odzyskiwania wszystkie oszołomione postacie, w tym główny bohater, będą odzyskiwać. Wstecz i szybsze formacje. W oryginalnym systemie Vs umieść kilka znaków w Twoim Front Row i niektórzy w Twoim Back Row, a następnie zadecyduj, kto ma ochraniać, kto jest w systemie Vs 2PCG, chodzi o to, kto jest z przodu, a kto z tyłu. Jeśli ktoś ma przed sobą czołówkę, wszystkie postacie z tyłu są chronione Ta zmiana wpływa na wiele rzeczy na temat rozgrywki, ale duże są znacznie szybsze Etap tworzenia, dzięki czemu znaki wiersza wstecznego łatwiej chronić zwiększa wartość znaków Ranged and Flying Ranged characters for Jeśli tylko mają zasięg, a tylko Flying Znaki mogą atakować Back Row Istnieją również bardziej subtelne implikacje, takie jak zwiększanie znaczenia ataków drużynowych, ale zobaczysz wszystko to, co grasz, kiedy grasz. Individual turns and New Timing System. In Vs System 2PCG, każdy gracz bierze swój własny zwrot Istnieje kilka powodów, dla których zakończyliśmy się oddalaniem się od wspólnej kolei zbyt wielu i zbyt skomplikowanych, aby nurkować w ich głowie, ale jednym z prostych powodów jest to, gra kolejna sekwencja kolei. Ta kolejna sekwencja jest teraz. Draw Phase Draw dwie karty. Recovery Phase Odzyskaj i gotowo wszystkie postacie. Budna faza Odtwórz zasobu, rekrutuj postacie, przeorganizuj formowanie. Faza główna Rozpocznij dowolną liczbę walk, jeden na czas. Podczas swojej kolejki przeciwnik może grać tylko w Plot Twists lub używać mocy podczas Walka o tę zmianę również zwiększa tempo gry Każda Twist Plot i Super Power, podczas których Phase może być użyty, lub jeśli możesz używać podczas Combat Znowu Resource System i Super Powers. You może nadal zagrać każdą kartę w dół jako zasób, ale sposób działania Plot Twists and Locations jest inny: Plot Twists są teraz grane tylko z twojej ręki Locations wchodzą do gry zwrócone twarzą w górę, a zamiast posiadać własne uprawnienia, spędzają oni zwróconą twarzą w dół, aby uaktywnić Super Powers, które są mocnymi efektami znalezionymi na głównych bohaterach i niektórych postaciach wspierających. Są to wszystkie główne mechanizmy nowego systemu Vs Istnieją drobne szczegóły, takie jak dokładne określanie poziomu Bohaterów Głównych i tego, co Mulligan reguła jest i jest kilka rzeczy, które poczujesz, a nie zobaczyć, jak płaska sylwetka statka wywiera presję na zawsze spadające na spadek na krzywej i jak możesz grać Plot Twist na kolejce 1, aby obrócić walkę na swój sposób Ale wyobrażam sobie, że będzie łatwiej zrozumieć wszystko, gdy masz karty w swoich rękach. Zanim pójdę, powinienem powiedzieć jeszcze jedną rzecz, zdaję sobie sprawę, że niektórzy mogą poczuć, że nowa gra po prostu nie jest Vs System a nymore Z pewnością nie mogę dyskutować z nikim zdaniem Wszystko, co mogę powiedzieć, polega na tym, że w tym produkcie wzięliśmy rzeczy, które kochaliśmy w oryginalnym systemie Vs i staraliśmy się, aby były jeszcze lepsze. Prawdopodobnie powinieneś był ponownie oznaczyć grę, ponieważ lepiej byłoby otrzymać nową grę z motywami Systemu Vs, że zgaduję, że nienawidzący i jadowicie rozpryskiwacze uderzą w ziemię, będę czekać na ostateczny osąd, dopóki nie dostanę okazji zobaczyć prawdziwe karty i grać osobiście Mam nadzieję, że lubię grać w 2PCG I mam nadzieję, że znajdę kogoś chętnego zagrać w nową grę Ale myślę, że straci pan znaczną liczbę starszych graczy, którzy również są Twoimi bezpłatnymi reklamami ponieważ , po prostu to nie jest Vs System. So tylko Lokalizacje mogą być używane w rzędzie zasobów Wszystko inne jest martwe To, że jak manna nie grałem w Magic, więc nie jestem pewien. Wygląda na to, że wciąż jest wyczerpujący, ale nie ma wytrzymałości strata, a zatem nie ma zastosowania do wzmocnienia. Następnie tracisz się kiedy y nasz główny bohater to KO dA ranged character nie może być oszołomiony, chyba że atakuje inny dystansowy charakter Weird Ale lecące znaki mogą zostać ogłuszone przez cokolwiek. Każda karta może być użyta w rzędzie zasobów, a nie tylko miejscach. charakter jest KO d, więc musisz strategizować, jak zdobyć główny bohater w akcji, nie narażając go zbytnio lub zbyt często. Kompleks wciąż tam jest, ale zostały przeniesione do fazy bojowej, gdzie trafnie trafiają do bohaterowie. Naprawianie znaków nadal są wręcz melee, mogą po prostu lecieć przez Front Row, aby zaatakować Back Row I w walce wręcz, zawsze możesz zostać trafiony, ponieważ tak naprawdę walka wręcz jest wykonywana. orignal Vs System, ale wiedziałem, jak się bawić, zmiany te wydają się być w znacznej mierze lepsze, niż ogólnie. Jednoczesne obracanie było problemem, tracąc wiele postaci na turę było problemem, NIE PODLEGAJĄC SIĘ KRZYWU problem Więc ogólnie rzecz biorąc, oklaskuję cię. Mam nadzieję, że faceci zaczną mówić o OP wkrótce jako TO, to jest ważne. Jako vs weteran systemu uważam te nowe zasady ekscytujące i innowacyjne, starałem się trochę mojej młodszej frienda w porównaniu do ubiegłego roku i podczas gdy oni grali to ok, były one czymś innym Wyłączone przez kłopotliwe uczenie się upraszcza wiele, szczególnie systemu opieki zdrowotnej, co było czymś, co miałem wstawić jako niestandardową regułę i tak p. This jest bardzo interesujące rzeczy, które znajdę że koncepcja posiadania głównego bohatera, w przeciwieństwie do wytrzymałości, tworzy powietrze w budownictwie i rozgrywce wokół wspomnianego głównego bohatera, a poziomy wzniosu są czymś, o czym chciałbym usłyszeć więcej Nie wspominałeś o sprzęcie Czy to wciąż czynnik z Thanosem i Captain America, będę zakładał rękawicę lub tarczę, aby być może, kiedy wyrównują inicjatywę Eliminując, a wspólne kręgi są prawdopodobnie największą zmianą, którą widzę tutaj. W dzisiejszych czasach wszyscy pamiętamy, że gracz z Inicjatywą ustaliłby formację, zanim przeciwnik rozpocznie własną produkcję, dając przeciwnikowi korzyść, aby zobaczyć formację gracza gracza przed atakiem. I każda kolejka zakończyła się odzyskaniem tak, że obaj gracze byli gotowi na kolejnym turze Teraz to wydaje się, że gra bardziej jak tradycyjne gry zasobów, ponieważ to, co jest w grze to to, co dostałeś do etapu odzyskiwania, który ma miejsce na początku Twojej tury, a nie na końcu wspólnego kręgu. Choć może to być największa korekta dla weteranów gracze i nowi ludzie nie powinni mieć kłopotów z dostosowaniem się do tradycyjnej kolejności zwrotów Wydaje się, że to będzie wyłącznie dla postaci Marvela Czy są jakieś plany, aby opcjonalnie inne franchie z nadzieją sukcesu 2PCG I będzie gotówka turnieje w Gen Con. Looking forward to this revival Mam nadzieję, że dobrze. Jest 10K w Gen Con, a my zdecydowanie planujemy przynieść nasze inne licencje na Vs System 2PCG. I think problem z VS był comercial strtaegy i pro circuit, a nie mechanika gry Teraz zmienia się gra i trzyma 10k i pro s. Sorry, ale ja nie rozumiem. Z powodu tworzenia inicjatywy konfiguracji było to, że Osoba, która zaatakowała pierwsza, miała tę przewagę, że osoba na obronę, bez inicjatywy, mogła tworzyć się na podstawie napastnika. Osoba bez inicjatywy miała nadal przewagę, mimo że zaatakowali ostatnio, uformowali ostatni itd. Była zrównoważona , w przeciwieństwie do pełnych zwrotów, na przykład w MTG, gdzie osoba, która najpierw traci kartę, po prostu traci kartę i może atakować, dopóki nie dopuszcza się specjalnych reguł. Jak zrobiliście te zmiany w grze i sądzisz, że były dobre SMH. głosuj, aby uzyskać więcej wyjaśnień za poszczególnymi zmianami Jestem pewien, że Jeff widział dużo więcej takich próśb o grupę Vs System Collective Facebook. Nie byłem pod żadnym złudzeniem, że reaktywacja VS będzie dokładnie tą samą grą, ale te e aktualizacje są mniej zmianą starej gry i bardziej nowego stworzenia, które zaciągnęły aspekty z pierwotnego systemu VS Dla mnie to już nie koniec świata i na pewno chcę spróbować tej gry i zaryzykować oświetlenia 50 na ogień, jeśli nie podoba mi się to, ale myślę, że wywołanie tego powtórzenia w tym momencie jest trochę rozciągnięte, zwłaszcza, gdy bramki nie miały miejsca, tzn. gracze zaczynają teraz 60 wytrzymałości zamiast 50, ale raczej zostali całkowicie zmienieni. Przynajmniej chociaż chciałbym zrozumieć, dlaczego zdecydowano, że nie powinno być bliżej pierwotnego VS dostałem ogólne pragnienia określone w tym stanowisku i pułapki, które pierwotnie doprowadziły do ​​upadku gier, ale to mi miło zobaczyć głębiej w to, co spowodowało konkretne zmiany i jakie dokładnie pożądane rezultaty takich osób się zmieniły. Byłem pod wrażeniem, że to będzie ponowne rozpoczęcie, a nie zupełnie nowa gra Złożoność i strategia wymagana do grania w tę grę dobrze to dlatego grałem to prawie 10 lat temu I teraz jest to tak bardzo odmienne. Dwa bardzo duże pytania, które nie odpowiedziały tutaj.1 Czy gra nadal wykorzystuje próg jako mechanik kosztujący, czy Plot Twists wymaga teraz zasobów do gry.2 Czy postacie nadal używać tego samego systemu wzrostu wartości 5 5 dla 3, 7 7 dla 4, 9 9 dla 5, 12 12 dla 6 jako starej gry. Muszę powiedzieć, że reguła zmienia się na powierzchni wydaje się dobrą decyzję VS często czułem się jak egzamin matematyki, a nie gra. Zgaduję, że ostatecznym pytaniem byłoby ile nauczycieli powtarzają karty będą w głównej grze Kiedy na pokładach stały się wszyscy opiekunowie, powtarzają się i zdegenerowane komputery, to znaczy, kiedy straciłeś mnie jako gracza. , oczywiście potrzebujemy więcej informacji, ale można bezpiecznie powiedzieć, że to nie jest VS Jednak ciekawe jest, że będę lubił grę w tej nowej grze super heroów. Więc nigdy nie grałem w VS, ale byłem częścią innych TCGs jak Magic od samego początku kocham grę, ale jestem również kolekcjonerem moim pytaniem. jest coś o tej grze zadrapać przedsiębiorcę kolekcjonera. Ludzie narzekają na cenę kart Magic, ale mogę zagwarantować po 20 latach doświadczenia, jeśli karty Magic przestały mieć kolektywność lub wartość pieniężną, gra będzie MASSIVE drop off. So wszystko w nowym systemie VS dla nas starych kolekcjonerów szkół i przedsiębiorców Pozwól mi znać dzięki.

No comments:

Post a Comment